Bij Grand Café De Klok Patisserie hebben wij alles met betrekking tot de reiniging, sanitaire voorzieningen en vaatwasdoseertechniek mogen leveren en plaatsen.
Grand Café De Klok wordt sinds kort geleidt door Aleks en Madelon. Grand Café De Klok is een restaurant, patisserie, zaalverhuur en catering. Alles in één. Voor feesten, bedrijfsevenementen en festiviteiten bent u bij De Klok in Eibergen aan het juiste adres. Een gastvrij, jong, laagdrempelig en bevlogen team, gericht op kwaliteit, flexibiliteit en creativiteit. Dat is De Klok.
De Klok is niet zomaar een Grand Café, zalencentrum of cateringleverancier, ze zetten zich dagelijks in om aan de wensen en verwachtingen van gasten te voldoen.
Welke uitdagingen had Grand Café De Klok voordat ze gingen samenwerken met De Hygiëneman?
Schoonmaken op de oude manier met het gele doekje met een allesreiniger en wat warm water. Het was niet schoon en dat was ook zichtbaar. Daarnaast hing er een onaangename geur in de toiletten. Het was voor Aleks en Madelon een uitdaging om dit schoon te krijgen, zeker omdat het voedsel in de buurt is.
Waarom hebben jullie contact met De Hygiëneman opgenomen?
Aleks: 'Ik was op een zaterdagochtend vroeg op de zaak en ik keek om mij heen. Vooral in de keuken en zag alleen maar strepen. De borden en het glaswerk kwamen niet schoon uit de vaatwasser en moesten altijd na gepoleerd worden. De toiletten waren nooit echt fris. Dat was het moment dat ik De Hygiëneman opbelde en zei: 'ik wil dat je langskomt en komt kijken hoe we dit anders kunnen doen. Ik heb het gevoel dat het niet schoon is.'
Hoe ervaar je onze samenwerking?
We hebben nu een soort van mentor die bij ons het schoonmaakproces opnieuw gaat doen en dat is wel echt fijn. We zijn een klant, maar we zijn nu ook collega's. Dat voelt gewoon heel goed.
Hoe ervaren jullie medewerkers onze service en producten?
Madelon: 'Ja, heel erg goed. We hebben oudere dames aan het werk en die zijn gewend om met een doekje en sopje schoon te maken. Ze pakken de nieuwe manier van werken erg snel op. Ze vinden het gebruiksvriendelijk en omdat jullie langs zijn gekomen om het uit te leggen weten ze wat ze moeten doen. Je krijgt een soort theorie die je in de praktijk kunt uitvoeren. De handelingen zijn makkelijker en sneller. De dames zijn helemaal om.'
Aleks: 'Ja, en ook de mensen die de vaat doen, die zijn echt tevreden met hoe het eruit komt. Je hoeft er niet meer naar te kijken. Geen controle meer. De reacties van de collega's zegt eigenlijk genoeg. We hebben de afgelopen tijd geen opmerkingen gehad. Als er iets niet goed is dan hoor je dat direct. Dat is wat we willen. De schoonmaak moet vanzelf lopen en dat doet het nu.'
Zouden jullie ons aanbevelen?
Aleks: ' Bij twijfel of je denkt dat iets schoon is zou ik dat zeker doen. Wij zijn allemaal geen schoonmaakspecialisten en soms heb je gewoon een specialist nodig om ernaar te kijken, Niet alleen naar de schoonmaakmiddelen, maar ook naar het proces. De uitleg over een product en wat het doet. En ook het financiële plaatje. Het is geen meerjarenplan wat je pas na 4 of 5 jaar terug gaat zien. We gaan wel een rekensommetje maken. Ik denk dat we nu al de eerste winst hebben gemaakt. We zijn net een paar maanden bezig'.
Wij willen Aleks en Madelon bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen en wensen jullie veel succes met deze prachtige zaak!
Aleks Jeremic | Eigenaar Grand Café De Klok Patisserie - "Wij zijn een klant, maar wij zijn nu ook collega's. "